Kolared

Kolared

25 sep. 2008

Jag + städmaskin = dålig kombination.

Skulle idag ta och köra golvet på "blåbär" med städmaskin. Gick väl sådär. Kan ju säga som så att jag tänker aldrig mer använda den. Först och främst kan jag ju nämna att den står i ett annat hus i källarn och att få upp den till Entré planet var ju inga-problem för det finns ju hiss, men ut genom dörren stöter jag på första problemet. Fick inte ut den, Fick be en kille om hjälp (vaktmästran) och han hjälpte mig ut sen kom nästa problem, jag kom inte över kanten in till huset där den skulle. Fick jag gå in till honom igen och be om hjälp. Sen försätter det bara så.. så jag och den städmaskinen ska nog inte behöva ses mer. Går lika bra att våt-moppa. Kommer man åt bättre oxå.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar