Kolared

Kolared

9 sep. 2008

Blåbärsoppa.

Har vart en sväng på Matöppet och köpt blåbärssoppa, skorpor, coca-cola, en tidning och snus... efter att ha taget ett gals blåbärsoppa och två skorpor inbilar jag mig redan att jag känner mig bättre... kanske för att jag så gärna vill det. Men jag får nog bli hemma imorrn mé... bättre att bli riktigt frisk först.


Fortsättning på Ålandtrippen..


I den taxin jag åkte, alltså taxi nr 3, var det en väldigt speciell taxi cafför. Han körde mot rött ljus, mot trafiken, skrek jalla jalla.. så fort han inte kom fram osv... Vi hoppade in i denna taxin ca 17.30... när kl var 17:54 frågade han vilken tid båten gick.. vi gapade lite hysterikt i mun på varandra KLOCKAN SEX!!!!! Vid detta tillfälle ska man oxå veta att dom två andra taxi bilarna hade redan nått sitt mål. Han sa: "Okej jag kan en väg, det tar en timma... ska vi ta den vägen?" - eh... nej. Då sa han: "okej vi gör så här, ni börjar springa, jag kommer efter... jag sviker er inte jag kommer efter"


Trots att vi kanske visste att det redan var hopplöst så fanns vårt hopp och tro ändå där så vi hoppade ur taxi bilen. Han stannade mitt i vägen för alla... bilar tutade, bussar kom ej förbi osv.. När vi hade hoppat ur bilen och skulle få upp bakdörren för att få ur våra väskor, så gick inte dörren att öppna så vi fick börja ta ut vårt bagage inifrån bilen. Tills det var en väska kvar, som satt fast...


Fortsättning följer...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar