Kolared

Kolared

6 dec. 2016

Må-bra-kväll!

Hela dagen har jag haft ont och vart nästan lite skakig efter jag var hos distriktsköterskan. 

Men ikväll var jag inbjuden på vuxen-kväll i församlingshemmet i Kinna där vi skulle baka julgodis. Kände inte alls för det, men jag hade två val.. sitta hemma i soffan och tycka synd om mig själv och känna smärtan i bröstet. Eller åka dit och glömma det för en stund och se hur det går. 

Jag valde det sist nämda vilket jag är tacksam för. Jag har haft en så trevlig kväll, en riktig må-bra-kväll ihop med genuina fina människor. 

Min uppgift tillsammans med en fin kvinna med blev att göra dessa tomteluvor. 


Men under kvällen gjordes även knäckebröd, glöggmarmelad m.m som vi fick med oss hem. 

Tack för ikväll! 

Nu har jag jätte ont igen, men ska försöka sova och hoppas på bättring imorrn! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar