Kolared

Kolared

30 dec. 2016

En extra blogg?

Ibland önskar jag att jag hade en "extra" blogg där jag på riktigt kunde blotta mig. Ni kanske tror att ni ser hela mig här, men så är inte fallet.. tyvärr. 

Jag undviker och skriver inte alls om vissa ämnen. En del nuddar jag vid men kommer inte ända ner på djupet. 

För vem undviker jag detta för då, dels för att skydda mig själv. Att få har kvar en bit av mig själv, dels ibland för att jag vet ganska väl vem mina läsare är. 

Men jag önskar ibland att jag kunde blotta mig helt, dels för att jag tror att jag har ett behov av att skriva av mig. Så vem vet jag kanske borde gå tillbaka och börja skriva riktig hederlig dagbok, och när jag en dag dör finns mina innersta tankar där bevarade, eller så behåller jag dom helt enkelt djupt i mitt hjärta för alltid.

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar