Kolared

Kolared

19 dec. 2016

Att försova sig..

Tidigt ( trodde jag ) imorse ropade Elsa på mig, -när ska vi gå upp mamma?! Jag svarade lite -öh.. trodde att det inte var än på ett tag och blundade igen för en kort sekund innan jag tänkte jag måste kolla vad klockan är. 

07.23! SHIT! 

Jag hoppade upp ur sängen. Elsa börjar skolan 08.00, men efter en stund funderande insåg jag att vi aldrig skulle hinna så det var bara att ringa och tala om läget. 

Jag själv började ju inte fören kl 09.00 så  . Men Fy  jag ogillar detta. Hela dagen blir "förstörd" på nått sätt. 

Men anledningen till detta var troligen att jag sovit så dåligt pga av min hosta med all slem, och när jag väl kommit till ro tidigt på morgonen och sov gott så stängde jag av väckarklockan mer eller mindre i sömnen.

Så nu tänkte jag försöka sova, och göra om, göra rätt. För imorrn blir upp tidigt, ska hinna med blodprov innan jobbet oxå var det tänkt.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar