Kolared

Kolared

20 dec. 2016

En härlig dag!

Idag har jag haft en fantastiskt bra dag, när man börjar känna sig lite bättre från förkylningen, att mitt bröst nu ser så bra ut att jag inte behöver komma tillbaka mer till distriktssköterskan, att ett annat problem löst sig, att jag fått fina presenter, och att jag känt mig fin tack vare fina komplimanger idag och att mina nya kläder jag beställt satt perfekt! 

En bättre dag helt enkelt! 

Trots att jag har saker att göra här hemma, sitter jag här i soffan och bara njuter med en kall.


Jag har julklappar att slå in, borde fixa naglarna, städa.. m.m men jag har bestämt att det blir minsann ingen julstress för mig i år. För kära vänner tro det eller ej, det blir jul trots allt. 

Imorrn är jag ledig och då börjar vi dagen med julavslutning i kyrkan, bara tanken på det får mig att bli sentimental. Kommer bli så fint och stämningsfullt. Dock slutar tyvärr inte Elsas dag där, utan blir fritids sen då jag fått tid hos min läkare på mag/tarm imorrn i Borås. Men vi får en härlig eftermiddag tillsammans. 

Snart ropar sängen på mig, för inatt blev det inte många timmars sömn. Så jag börjar bli rätt sliten nu.

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar