Kolared

Kolared

2 feb. 2016

Slutade tidigt idag!

Underbar känsla att sluta tidigt idag. Har gjorts några små ändringar på mitt schema att jag börjar tidigare på fredagar vilket gör att jag får gå lite tidigare på tisdagar. Så skönt. 

Idag åkte vi till biblioteket för att lämna tillbaka böcker, och givetvis blev det nya lån. Roligt att Elsa kommit på detta själv med att vilja låna böcker tycker jag. Inget vi gjort tidigare då jag köper mycket böcker till henne. Men kul med lite nytt att läsa i sängen på kvällen. 

Vi hade även några ytterligare ärrenden i Kinna innan vi kunde åka hem så jag frågade henne redan imorse om hon ville att vi skulle fika i Kinna, svaret blev -nej det behövs inte. Utan när vi var och handla ville hon hellre köpa mer frukt hem så vi kunde göra fruktsallad när vi kom hem. Vilket var en toppen ide! 


Eftermiddagen har bestått av lek, spel och läsning! En riktigt bra eftermiddag tillsammans! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar