Kolared

Kolared

9 feb. 2016

Läget ser ut som följer...

Jag blir hemma hela denna veckan, var en sväng på jobbet idag efter att jag lämnat Elsa på dagis. Skönare att få lite tid att prata, än att ringa och förklara allt. 

Jag sover dåligt, känner mig nästan "hög" av all medicin, men den hjälper tarmen vilket är huvudsaken. Jag är trött men kan inte komma till ro, svårt att förklara. På fredag ska jag in till Mag-tarm i Borås och göra ett prov/test. Ska vara fastande innan och kommer ta över 2 timmar, får berätta mer efter då jag själv är lite frågande hur och varför detta görs. 

Idag är det en underbar dag, semledagen. Då man får äta semla med gott samvete, men jag har en längtan. Och det är att jag nån gång ska få prova en semle-wraps men vart hittar man det? Jag har ju önskat mig detta i födelsedagspresent får se om nån lyckats uppfylla min dröm. För är det nått jag älskar så är det semlor! Och i eftermiddag blir det kaffe och semla hos mormor. Mums! 

Vakna runt 5 idag så tänkte se om jag kan blunda 5 min innan jag sen ska hämta min 5-åring som längtar så till sin stora dag imorrn. Hennes födelsedag, då hon fyller 6år! 


Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar