Kolared

Kolared

19 apr. 2010

Sjuk sambo, Gekås och födelsedag!

Min stackars lilla sambo har åkt på en riktig förkylning. Han är så söt när han är sjuk. Han blir verkligen ynklig. Men när jag hade kommit hem här i eftermiddag så förstod jag att han inte mådde så bra för han var kokhet, så han har nog rejäl feber. Får bara hoppas att jag och Elsa klarar oss.


Idag vid lunchtid så åkte jag hem till mamma för att lämna Elsa, hon skulle passa henne när jag tog mig den sväng till Gekås. Tur att man har en som toppen mamma! Blev en hel del handlat. 3 bodys, ett par byxor, 2 pyjamas, en scarf, en mössa och lite andra små saker till Elsa. Blev lite till mig också.


Imorgon har vi ett födelsedagsbarn här i familjen, nämligen Flugan som fyller 1år. Det ska firas, har köpt lite godsaker och en leksak till honom, och tårta så vi kan fira lite!


Nu är det dax för sängen..


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar