Kolared

Kolared

16 apr. 2010

Lugn helg...

Ja då var det fredag och helg igen. GOTT! Det betyder att vi har våran pappa hemma. Denna helgen kommer bli lugn, har inget direkt inplanerat. Martin och Yasin ska där emot "jobba" med veden som ska klyvas. Får hoppas att vi får hålla oss friska för både jag och Martin börjar känna oss lite små krassliga.


Idag efter lunch ska vi hem till Elin, Lisa kommer också. Kul att få ihop det och träffas ibland.


Nu börjar det närma sig med stora steg fram till dopet. Ska bli jätte kul, men lite nervöst att allt ska bli bra och jag ska ju till och med be nån tackbön i kyrkan inför alla människor. Men det ska nog gå bra. Ett annat litet problem är vad jag ska ha på mig.. måste försöka köpa nått nytt men inte så lätt heller att komma iväg och ifrån att shoppa. För jag vill helst undvika att ha med Elsa i affärer så gott det går. Men det löser väl sig.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar