Kolared

Kolared

22 apr. 2010

Flugan, kalas och förkylning!

Vart nere i Kinna idag och hämtat ut Flugans medicin, men det är inte det lättaste att få i han det. Han ska ju både ha smärtstillande och antibiotika, det ena gick bra men den andra luktade du så illa så jag kan förstå honom. Men det värsta är att han ska ha utav den två gånger per dag i 10 dagar. Så önska mig lycka till.. Jag lider med honom! Han ser så rädd, lessen och förtvivlad ut. Men jag hoppas att han snart är på benen igen.


Har haft lite besök här och fikat i eftermiddag. Mysigt!


Ikväll blir det en lugn kväll framför Tv:n, med lite god mat. Sen imorrn ska vi iväg på lite kalas, eller ja vi ska hem till Martins pappa i Kärradal. Är väl bara vi som kommer och ska äta lunch och grattulera honom då han fyllde år i veckan. Men det ska bli kul!


Får hoppas att vi snart blir friska här i familjen, Martin är ju fortfarande fökyld. Elsa har börjat hosta och snora lite också. Så det är bara att hålla tummarna att det stannar vi det och inte blir värre!


NU ska jag cykla bort och kolla efter posten , är så när man har en bit till brevlådan.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar