Kolared

Kolared

12 apr. 2010

En glad överaskning!

Man behöver ju inte säga allt men blev så glad över att en släkting till mig ville sjunga på Elsas dop.. kommer bli så fint!


Idag fortsätter vi på samma tema, med mer besök.. denna gång vänner till Martins föräldrar som gärna ville komma och hälsa på och få träffa lilla Elsa. Blir trevligt!


Lika fint väder idag ser det ut som, så vi får nog försöka bege oss ut här sen om ett tag. Nu ligger hon här på soffan och sover så gott.


På torsdag ska jag bry mig om mig själv och oss (Jag och Martin) lite extra. Ska först på dagen till frissan, ska färgas.. får se vad vi ska hitta på för färg. Blir spännande och väldigt skönt! Sen ska jag och Martin på Cirkus Möller på folkan. Så Elsa ska vara hos sin mormor. Är lite blandade känslor för det blir många timmar utan henne.. men det är nog bra för både Elsa och mig att få komma ifrån varandra lite. Och framför allt få vara lite "själv" med Martin, om man får säga så..


Johanna.


 

1 kommentar:

  1. Det där lät trevligt, hoppas ni får en jättebra torsdag! Kram

    SvaraRadera