Kolared

Kolared

28 feb. 2017

Magsjuka.

Igår kl 22.00 hörde vi nått från Elsas rum och jag sprang upp... då insåg vi att magsjukan kommit. Suck. Elsa kom ner och låg i soffan 1 1/2 timma, jag städade, satte på en maskin tvätt osv. Inget mer.. men när vi sen skulle gå och lägga oss hann vi bara upp för trappan innan det kom igen.. så har det sen fortsatt hela natten. Tror hon spytt 3-4 gånger i timman ända fram till kl 6.00. Stackarn.. fanns ju inget kvar i magen tillslut.

Trodde sen att vi var på rätt sida och att det var påväg att vända.. men nej, efter lite vatten och 2 munnar proviva kom det här igen för en liten stund sen. 

Jag lider så med henne, gör ont i hela mig att se henne så orkeslös. Nu har hon äntligen somnat i soffan, kan hon behöva efter denna natt. Jag ska försöka slumra en stund nu oxå. Helt slut.

När jag äntligen är bättre och ska börja jobba imorrn så kom detta, typiskt. Men Martin blir hemma imorrn så jag får gå till jobbet. Ska bli kul! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar