Kolared

Kolared

20 feb. 2017

Hög..

Känner mig hög här hemma ikväll. Har ju som sagt vart på mag-tarm för påbörjan av min nya medicin. Orkar inte förklara ingående, men jag fick inte den medicin som var tänkt utan en annan liknande. Detta tackvare ett misstag som upptäcktes idag. Så effekten kan komma väntas ganska länge.. så för att få lite ordning på mitt skov fick jag en engångsdos av höga halter kortison idag oxå. Där av att jag känner mig hög, får se är jag kan somna idag...


Blir ibland irriterad, ledsen och arg att jag.. vi ( för hela familjen blir ju påverkad på ett eller annat sätt ) ska behöva ha en kronisk sjukdom och behöva genomgå allt detta, då får Sofias änglar mig ikväll att känna mig lyckligt lottad trots allt. 

Är sjukskriven februari ut.. jag känner mig nere och vill inte sitta här framför tv:n mer.. tänk vad det sociala på arbetet gör. Känner mig bara värdelös och ensam. Har en dålig kväll, nya tag imorrn. Slut grinat för mig idag.

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar