Kolared

Kolared

7 feb. 2017

Nervös.

Önskar att jag fått tid till läkarn tidigare, nu går jag bara här hemma och väntar och funderar alldeles för mycket. Och mår dåligt, i väntan på min hjälp. 

Morgonen är värst.. alltid orolig när jag kör Elsa till skolan vid 8.00 att jag inte ska kunna "hålla" mig tills jag kommer hem. Ibland får jag gasa på lite extra. 

Sen från lunchtid brukar det vara ganska lungt fram till en jobbigare tid igen vid kvällen. 

Mycke funderingar just nu, vad ska läkarn säga nu med ännu ett skov, trots mina humira sprutor? Finns det mer medicinsk hjälp för mig eller vad blir nästa steg? För att ha ett skov en gång i halvåret funkar ju inte. 


Ja tänk på mig imorrn kl 10.00 när jag tar detta.. fy fan vad jag hatar det! 

Johanna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar