Kolared

Kolared

19 okt. 2016

Värk, ont i huvudet, yrsel..

Att vara sjuk, kräver att man är frisk samtidigt. Fick en tid idag på VC då jag haft ont i huvudet, vart yr och trött nu ett par veckor och det blir bara värre. Trots att jag provat att ta bort medicin, då vi misstänkte att det var en biverkning. Men det har inte hjälpt. 

Läkaren idag gjorde massor av fel, blodtrycksmätare gjorde hon sönder, gick och hämtade en ny. Och fick ändå inte till det så hon gissade vad jag hade. Så när jag sen skulle ta prover bad jag dom ta om mitt blodtryck, då blev resultatet väldigt högt. Så jag fick vila en stund och ta det igen, hade gått ner lite men måste tillbaka imorrn och ta blodtryck igen. Sen skrev hon ut medicin, för att hon trodde jag hade nerv i kläm och stel i nacke. Men både apotekpersonal och sköterska på mat-tarm sa att den medicin inte hade nått med det att göra så jag borde nog inte ta den. 

Men hallå? Var hon läkare överhuvudtaget som jag träffade? 

Så fortsättning följer.. och jag mår fortfarande lika dåligt. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar