Kolared

Kolared

23 okt. 2016

Helgen!

Denna helgen var helt blank i kalendern. Ja, vi hade tänkt att plocka in saker ute. Typ utemöbler, studsmatta osv.. men vädret gjorde att vi avvaktar. Inte kul att ställa in blöta saker. 

Så igår var vi bara här hemma och skrota, lite spontant fick vi besök på kvällen av mamma och pappa som kom hit och käkade och så kollade vi på Så mycke bättre. 

Idag kände vi att vi var tvungen att komma ut på nått, så jag bokade biljetter till Mora Träsk. Innan dess hann vi med en fika hos farfar och Siv. 


Precis när det började fick jag en skrattattack när jag tittade på Martin när han gjorde alla rörelser. Så jag kunde inte titta på han mer.. var helt slut efter 45 min  med massa rörelser upp och ner och fram och tillbaka. Men kul var det! 

Ja, då var det måndag imorrn igen. Veckan som kommer bjuder på färga håret, bowling, kalas, bloggevent m.m kommer bli en bra vecka! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar