Kolared

Kolared

26 okt. 2016

Nöjd, trött och vet varför?!

Så nöjd med dagen, äntligen fått lagat min söndriga tand. Nått jag dragit mig för att göra, för jag är inte riktig bundis med tandläkare. Kan vara så att jag är rädd för att gå dit. Men nu är det gjort. 

Sen färgat håret, blev jätte nöjd som vanligt! 


Men nu är jag helt slut. Vart mycke idag.

Idag ringde "min" sköterska från mag-tarm och vi har diskuterat en del och kollat prover osv och nu vet jag varför jag mådde som jag gjorde förra veckan. Men det håller jag för mig själv. Inget allvarligt, men känner inte att delge detta. Inte nu ialla fall. ( nej, jag är INTE gravid ) 

Blev så glad idag när jag fick ett papper från skolan där det var uppräknat nästa veckas höstlovsaktiviteter på fritids. Jag har haft lite dåligt samvete att Elsa bara är ledig på måndag, men när jag såg allt kul de ska göra kändes det bättre och jag kan slå bort mitt samvete. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar