Kolared

Kolared

2 okt. 2016

Liseberg och kalas!

Igår förmiddag åkte vi till Göteborg och Liseberg, där de var olymicday, där man fick möjlighet att prova på olika sporter. Och inträdet hade vi fått gratis. Elsa provade allt från golf till basket. Och det sistnämnda var verkligen nått hon fastnade för, hon ville gå tillbaka igen och spela basket. Vilket vi också gjorde. 


Elsa fick välja att åka en karusell, och valet blev slänggungorna. Hon tyckte om den jätte mycke! 


Efter 3 timmar var vi nöjda och åkte hem.

Väl hemma var det bara att börja fixa iordning sig, för igår kväll väntade kalas. 

Vi packade även väskan, då vi valde att sova i Risäng. Så slapp vi köra.
Elsa ville sova hos mormor och morfar som också var med på kalaset, och det fick hon. Vilket gjorde att jag och Martin satt uppe till småtimmarna och prata. Behöver jag säga att vi är sega idag? Jag som normalt lägger mig runt 22.00 är helt slut idag. Så det blir tidigt i säng ikväll kan jag säga. 

Johanna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar