Kolared

Kolared

14 maj 2016

Tack Elsa!

Jag har vart helt slut efter en fullspäckad vecka med allt från klippning, färgning av håret, med Elsa på förskolan, familjekväll på jobbet m.m. Så jag somnade gott i soffan här igår kväll. Men orkade senare ta mig till sängen, jag nästan bad till Gud att jag hoppades på sovmorgon idag. Och jag tackar Elsa som troligen oxå var helt slut som vaknade strax innan klockan 9 idag, tack. Det behövde vi! Händer inte så ofta. 

Känns som att det är så mycket varje vecka nu, för nästa vecka är det några långa dagar till och tider och passa. Kanske därför jag är lite snurrig oxå, som att jag missat och lämnat in en lapp som skulle vart inne. Fick ringa i fredags och tala om mitt misstag men var ok att lämna på måndag, tack! 

Går här hemma nu och skruttar, plockar och städar lite. Ikväll kommer en kollega och hennes sambo, ska bli jätte trevligt! 

Ha en fin lördag! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar