Kolared

Kolared

31 maj 2016

Bloggmingel!

Igår var jag på bloggmingel i Göteborg. Närmare bestämt på Scandic rubinens tak terass. Många välkända ansikten sen tidigare event, och även ett par nya kontakter. Jätte trevligt. 

Det var lite olika företag som var där och berättade lite om sig, Maria som är säljare för Me&i var där. Så självklart blev det lite shopping. Bla denna underbara klänning till Elsa som släppts idag ur deras Summer Party kollektion. Jag bara älskar den, hoppas Elsa också gör det! 


Fick verkligen sommarkänsla där igår, solen värmde, härliga människor. Bara nått gott att dricka som saknades men jag körde så jag fick nöja mig med vatten till maten. 


Tack alla som var med och till tjejerna som låg bakom detta event. 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar