Kolared

Kolared

17 apr. 2015

Lycka!

Ikväll, idag känner jag lycka! Lycka till livet! Även om det känns tungt att kliva upp ur sängen på morgon, även om man ibland är trött, arg, humöret sviker. Kan jag se allt härligt jag har omkring mig. Alla underbara människor som jag älskar, som älskar mig, vänner och bekanta. 

Tänker er skälva, vakna upp på morgonen. Brevid ligger mig sambo, i rummet brevid min underbara dotter. Människor jag älskar mest, som får mig hel! 
Vidare till jobbet, där jag omringas av människor som får mig skratta, känna mig uppskattad och som jag trivs med. 

Och alla andra människor däremellan, vänner, familj och bekanta. 

Jag känner att jag räknas, att jag har en viktig plats! 

Tack alla fina som får mig att känna så!Jag  hoppas ni vet att ni räknas och betyder mycket för mig! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar