Kolared

Kolared

12 apr. 2015

Elsa cyklar!

I eftermiddag när vi gick ut så sa jag att vi tar av stödhjulen och provar. Mest för att jag var nyfiken och se hur hon kunde och hade det inte gått bra kunde vi ju sätta på dom igen. Men gissa om vi blev chokade när hon utan problem cyklar! Jag spang efter och var nervös och tänkte snart ramlar hon, men nej då inte en gång. Jag fick mig ett redigt träningspass kan jag lova. Elsa skratta och ropa, -hänger du med mamma!? Och -sisten till huset är ett ruttet ägg? Ha ha. Jag är så STOLT! 


Igår innan vi åkte och skulle hämta cyklen, skickade säljaren att hon inte hittade stödhjulen. Så hon gick ner i pris och vi åkte och till team Sportia och köpte. Men det hade vi inte behövt! Ha ha, underbara Elsa! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar