Kolared

Kolared

7 apr. 2015

Jobb, mys, cykel, klippning och pyssel!

Dagen har i princip gått i ett, jobbade först, hämta Elsa. Hem till stommen för att ta medicin och mellis innan vi skulle möta pappa Martin vid Team Sportia för att kolla på cykel till Elsa. Ser ut som att det blir en 20", men det är inte billigt. Vi köpte inte idag men blir nog så, om inte du har nån liggande hemma och vill bli av med? 

Sen åkte jag på drop in på Frisörteamet för klippning. Jag såg ut som en lodis, så det var välbehövligt verkligen! 


Sen direkt vidare på vuxenkväll där vi pysslade och dekorerade fina krukor! De blev så fina! 


När jag kom hem slängde jag ihop en ost-skink-paj för morgondagens kvällsmat, så skönt att bara kunna värma så är det klart! 

Nu ska jag försöka sova, men kanske tar ett tag få jag känner att jag är uppe i varv. Hur som, godnatt! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar