Kolared

Kolared

22 apr. 2015

Dagen med massor att göra.

Ja, denna dagen har gått i ett. Först nu jag landar en stund i soffan. 

Började med jobb, men slutade tidigt. Då hade jag bokat in en klippning för Elsa så direkt efter dagis åkte vi till Skene. Diana gjorde henne så fin i håret med dessa flätor! 


Vidare sen hade vi en lång lista med saker och ärrenden som skulle göras! 

Väl hemma blev det bara att slänga in våra saker för att ge oss ut i solen. Elsa cykla, spela fotboll och lekte. Vi planterade även lite nya blommor. 


Elsa var sen kvar ute med pappa medans jag gick in och lagade mat. Har även hunnit med lite städ och en dusch. Känner mig full av energi! Underbart. 

Men nu ska jag gotta ner mig med dessa tidningar en stund, 


Ha en fin kväll! 

Johanna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar