Kolared

Kolared

5 mars 2014

Vinst, vetrinären och huvudvärk!

Igår kom det en avi på posten att jag hade nått att hämta på kupan. Så idag på rasten åkte jag dit och det var som jag misstänkte. En goodiebag jag vunnit med massa fina saker. Jätte kul! 


Idag när vi kom hem var det bara att slänga in sakerna och i princip åka igen. Men denna gång var det 12erts tur att åka med mig i bilen, till vetrinären och få den årliga sprutan. Gick kanon men han är inte glad att behöva sitta i bur och åka bil. Men det förstår jag! 

Elsa var glad idag när hon kom hem för farfar var här, så han åt med oss här ikväll. Köpte grillad kyckling och potatissallad. Snabbt och smidigt när jag inte var hemma igen förren 18:15. 

Men jag har sån förbannad huvudvärk ikväll. Kom krypandes redan i eftermiddag och vill inte släppa. Så nu ska jag krypa upp i soffan med datorn och en påse bilar och tycka lite synd om mig själv och hoppas på bättring. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar