Kolared

Kolared

23 mars 2014

Godmorgon!

Ligger fortfarande kvar i sängen, Martin sover bredvid mig och Elsa leker i sitt rum en stund innan vi ska gå upp.

Vad som står på vårt schema idag är att Elsa ska på barnkalas, så jag vet inte riktigt än hur jag ska spendera dessa 2 timmar i Kinna när hon är där. Handla? Promenad ? Ja, vi får se..

Ja, då var det måndag imorrn igen då hoppas jag innerligt att det blir jobb, helst hela veckan. Då jag inte jobbat på ett tag tackvare att jag känt mig dålig. För kommande vecka har jag inte så mycke inbokat men det händer två riktigt roliga saker min kompis Camilla som bor i Norge kommer hem till Kinna. Ska bli kul att träffa dig och barnen. Sen är det ju mässan jag ser fram emot.

Men det som väntar härnäst är en god frukost...

Ha en fin söndag! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar