Kolared

Kolared

18 mars 2014

TRÖTT..

Igår innan jag gick till sängs kände jag mig trött och att jag hade ont i magen, men tänkte inte så mycket på det utan trodde att det skulle gå bort under natten så att säga. Men det gjorde det inte. Hade fortfarande ont i magen och var slö när jag vakna. Så jag fick dessvärre ringa jobbet och säga att jag inte kommer.

När jag sen kom hem hem efter jag lämnat Elsa, så vid 9.30 la jag mig på soffan för att vila.. trodde jag. Men jag somna och vaknade 12.30. Nu är magontet borta men känner mig trött. Hoppas det snart ska gå över. min oro så fort jag känner mig så här är att jag på fredag bara har 2 veckor kvar på min kortisonkur och är rädd för att jag inte ska "klara" att vara utan den. För så var det ju i höstas.. nä, ska slå bort dom tankarna och hoppas det är nått annat som kommit över mig. För jag vill ju bara må bra!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar