Kolared

Kolared

30 mars 2014

Baby & barn mässan!

Jag fick äran att gå kostnadsfritt på mässan iår. Jag hade gått ändå men kul när man får det gratis och kan lägga pengarna på mer fynd. Tack!

För fynd var verkligen nyckelordet. Jag var helt salig och stor shoppade till Elsa. 
4 plagg från me&i, 100kr/styck, + en topp till mig. En klänning, byxor och topp från Lundmyr, klänning från Liandlo och en från geggamoja och en kjol från Lingon & blåbär. Så nöjd! 


Sen hittade jag lite andra små grejer som dessa mellanmål/fruktstänger som jag letat efter. Men fick veta att Willys kommer få dom i sitt sortiment, toppen!


Blev även lite goodiebags och mycke prover oxh gratissaker. Kort och gott en riktigt bra mässa. Så har du inte vart där än så åk dit idag vetja! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar