Kolared

Kolared

18 mars 2014

Upp och ner..

Dagen har vart både upp och ner i hur jag mått, mådde bättre sen fick jag ont i magen igen och nu känner jag mig åter bättre. Konstigt?! 

När jag hämtade Elsa idag var det en riktig goding jag fick med mig. Vi började med en tur till affären för att handla, för ikväll har vi ätit våfflor, grädde, sylt och färska jordgubbar och blåbär. Så gott! 

Sen har Elsa ett tag pratat om att hon vill ha en rockring, hon har även visat hur man "rör sig" när man rockar. Ha ha vet inte vad hon får allt ifrån. Men hur som åkte vi och köpte en. Hon var så glad, och söt i sina försök att rocka. 


Elsa har de senaste veckorna börjat att skriva hela sitt namn.. Tycker hon är så duktig! 


Hon har verkligen ett stort intresse för bokstäver! Ikväll gick vi igenom namn och ord som börjar på M. 

Min stora tjej! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar