Kolared

Kolared

14 jan. 2014

Nyrakade ben & ateljén!

Sitter i soffan med datorn i knät, har nyss hoppat ut ur duschen. Har rakat benen.. UNDERBART! Tog även med mig en bit mörk choklad och en snus. Så nu mår jag bra!

Har jobbat idag på örby, och fortsätter så hela veckan. Vilket jag är väldigt glad över.

I eftermiddag har jag fixat och donat lite mer i Elsas "nya rum", blev väldigt bra. Men det finns ännu lite små pill jag vill fixa som tex mer och bättre förvaring på skrivbordet. Och nått mer på väggen. Får se om man kommer till ikea eller gekås och kan hitta nått kanske.. men annars är jag väldigt nöjd.

Foto: Fixat lite mer i Elsas nya rum..

Elsa har hittat sitt egna ord för detta rum vilket är Ateljén, visst låter det härligt! Hon trivs verkligen vid skrivbordet där hon kan gå loss bland pennor, glitter, lim och att få klippa och klistra!

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar