Kolared

Kolared

19 jan. 2014

Inbjudningskort, lunch, gympa? & hopp om jobb!

En go, lugn helg är snart till sin ända. Igår skruttade jag runt i mysbyxor med flötigt hår hela dagen, helt underbart med sånna dagar ibland. Vi gick ut en kort stund bara på en halvtimma, för fy va kallt det var. Sen var vi inne och gjorde inbjudningskort, för om 2 veckor ska Elsa ha barnkalas. Och har skrivit kort till 12 kompisar på dagis. Kommer bli roligt, Elsa frågar varje dag -när är det jag fyller år mamma? Så hon både väntar och längtar.


Foto: Kärlek bara massa kärlek!

Idag däremot har jag ryckt upp mig, mamma ringde imorse och fråga om vi ville komma dit på lunch, det tackade vi givetvis JA till, vi skulle ändå ner till Kinna och hämta min bil också så det passade bra. Innan vi åkte hem blev det fika hos farmor Margareta.

Även om vi inte gjort nått direkt i helgen så har det som vanligt gott väldigt fort..

Nu väntar en ny vecka med nya utmaningar, imorrn är det gympa igen. Men Elsa verkar inte vara så intresserad av att gå igen, så ev blir det kyrkis imorrn istället. Vi får väl se.

Kalendern ekar tomt med jobb denna vecka, men hoppas det blir ändring på det snart, för jag vill ju jobba.

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar