Kolared

Kolared

21 jan. 2014

Dagarna och veckorna rusar iväg..

Ja då var det redan tisdag kväll, jag har sagt det innan men säger det igen. Vart tar tiden vägen? Dagarna, veckorna bara springer iväg. Igår var Elsa lite skruttig, hade sovit dåligt och hosta så det var bra att det inte blev nått jobb. Istället blev det en dag hos mormor och morfar som sen avslutades på kyrkis.

Idag däremot ringde telefonen till min glädje, det blev en heldag! Men dessvärre inget mer inbokat i veckan, men jag är alltid redo.. ha ha. Men har mycket annats som ska göras i veckan, ta prover, ringa lite samtal, handla, börja planera inför barnkalaset, m.m

Sitter just nu med en stor filt i soffan, men ändå fryser jag. Nått jag gör 24/7 just nu känns det som. Inte van vid denna kylan, eller blir man nånsin van? Funderar starkt på att ta en varm dusch och ta på mig mitt fina me&i nattlinne som kom idag, då jag fick reklamera mitt förra.

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar