Kolared

Kolared

5 jan. 2014

Längtar efter rutiner och funderar kring födelsedag!

Jag har verkligen haft en underbar ledighet med min familj, men just nu börjar jag längta efter rutiner. För det finns nått skönt och gott med vardag också. Att få längta til helgen för att få vara tillsammans igen. Jag bara älskar den känslan eller när alla har kommit hem en fredg och man kan ha fredagsmys.

Imorrn är ju sista dagen på denna ledighet, då ska julen ut på riktigt. Jag har tagit bort det mesta, men nu ska ljusstakarna ner också. Ska också försöka få städat lite här hemma också. För på tisdag väntas jobb och dagis igen.

Har även börjat fundera en hel del på Elsas födelsedag, både vad det gäller födelsedagspresenter och om vi ska ha barnkalas eller inte? Är ju ca 1 måndad kvar så jag har ju lite till att fundera... roligt att börja förberda och fixa tycker jag.

Nu blir det tv:n..

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar