Kolared

Kolared

10 jan. 2014

Helg!

Idag kunde jag ha fredagsmys med riktigt gott samvete då man jobbat hela veckan ( eller 4 dagar ) vilket har inneburit 31 timmar. Gott! 

Men det har vart en tröttsam vecka på så sätt att man har så mycke nytt i huvudet. Massa nya barn och kollegor att lära känna, nya lokaler, rutiner m.m men samtidigt har jag fått förmånen att lära mig nya saker. Som idag hade jag lektion för en förskoleklass. Jag har även fått hoppa in i en 5:à i veckan nån jag aldrig provat innnan. 

Så nu hoppar jag snart i säng och ska tillbringa morgondagen tillsammans med dom jag gillar mest, min lilla familj! 



Ladda batterierna med närhet och kärlek inför nästa vecka som innehåller, knattegympa, 3 dagars inbokad på jobb, lämna bilen på toveks + en massa annat! 

Godnatt! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar