Kolared

Kolared

22 nov. 2010

www.coolstuff.se

Har fått förmånen att blogga om saker jag handlat på www.coolstuff.se . Idag tänkte jag berätta om mina upplevelser med ett par pepparkaksformer jag köpt där. Är en 3-pack med figurer som det ser ut som att man tagit en smakbit på pepparkkan. Typ inget huvet eller arm. Ni kommer förstå vad jag menar när ni kollar lite längre ner på mina bilder. Dessvärre blev jag lite besviken på formarna då båda sidorna var lika, fanns liksom ingen sida där det var vassare så det blev att jag fick trycka lite. Men å andra sidan blir dom ju mer barnvänliga så, så även barnen kan vara med att baka utan fara!  Men det ska bli spännande och se folks reaktion när jag sätter fram dessa pepparkakor på bordet. Coolhets faktorn är hög.


http://www.coolstuff.se/Avbitna_Pepparkaksgubbar Klicka på länken för att gå direkt till webshoppen för att handla!


Johanna


SDC10944.JPG


 


SDC10943.JPG


 


SDC10946.JPG


 


SDC10947.JPG


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar