Kolared

Kolared

8 nov. 2010

Snart kan jag inta soffan..

Sceansen igår fick mig en del att tänka på.. Frågade om Flugan, och hoppas att det kan ge nått med det hon hade att säga om det hela. Men samtidigt får jag en klump i magen.


Dagen idag började med att Elsa tog sovmorgon till kvart över 7, GOTT! Sen var det bara att byta om och fixa sig för att åka på babysång i KInna. Mycket trevligt som alltid. Nu är det tyvärr bara 2 gånger kvar denna terminen. Sen ringde mamma, så vi åkte och åt lunch sen blev det fika hos gammelmormor. Där vara även min kusin Maja, Elsa skrattade och lekte för fullt. Så efter det besöket somnade hon gått i vagnen hem.


Nu har Elsa somnat för natten, och jag ska fixa lite för morgondagen. För imorrn blir det först babysång i Örby (sista gången) och så ska vi hälsa på en liten kille på 3 månader imorrn. ska bli så roligt! En dag att se fram emot helt enkelt.


Så snart ska jag få inta soffan efter lite röj i köket.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar