Kolared

Kolared

7 nov. 2010

Helgen som gått..

Har haft en fin helg. I fredags var Martin hemma vid 2-tiden. Tänk vad bara ett par timmar extra gör mycket. Kändes som att vi ändå hade hela dagen tillsammans på nått sätt.


Igår var vi först bjudna på lunch hemma hos Margareta, blev fisk. Så gott! Sen begav vi oss till Kaskad för att bada. Var jätte mysigt. Dock lite stojjigt i basängen men vi klarade der bra ändå. Blev två dyk för Elsa som gick super bra! Det är våran duktiga tjej det! Elsa somnade tidigt igår kväll sen då hon inte hunnit med att sova så mycket under dagen. Så kvällen avslutades med mys med mig och pappan i soffan!


Idag går vi här hemma och skruttar, har städat lite, kollat igenom dom julklapparna jag köpte och börjat skriva lista på det så man har lite koll. Verkar som att Elsas julklappar är färdighandlade. Men jag lär väl säkert springa på nått mer...


I eftermiddag åker vi till Kinna, Martin och Elsa släpper av mig hos mamma då vi ska åka på sceans, medans Elsa och pappan åker och busar hos farmor.


Då var det snart dags för en ny vecka att se fram emot. Men jag tänker njuta klart av denna först!


Johanna.

1 kommentar: