Kolared

Kolared

29 nov. 2010

Måndag.

Idag har vi en hemma-dag jag och Elsa. Våra sångstunder på måndagar är nu slut för detta året så vi får sjunga själva här hemma. "Mor-mors lilla kråka" och "Baka, baka liten kaka" är populärt!


Känns som jag fått gjort en del idag. Annars tycker att när man bara går hemma så blir det inget gjort. Men idag har jag nog lite energi vilket är skönt. Till och med förberätt maten vi ska ha ikväll. Bli en ost och skink-paj. Doftar gott..


Igår begav vi oss ut på julmarknad efter vi ätit lunch. Blev Åhagas julmarknad i år. Gick över det hela ganska fort men så gott att gå inomhus i snöovädret som var igår. Passade även på att göra lite ärrenden när vi ändå var i stan.


Nu ska jag läsa min nya tidning medans Elsa sover.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar