Kolared

Kolared

19 nov. 2010

Härliga FREDAG!

Fredag, härliga fredag!


Fredag innebär att vi är samlade både jag, Elsa och Martin. Men efter en mysig frukost begav jag mig ut på lite shopping i Kinna, Elsa hade sovit i knät hos sin pappa hela tiden medans jag var borta.


Sen var det dags att fixa här hemma, lunch, städa och förbereda fikat. Då vi hade lite besök här i eftermiddags, Elsa fick ett jätte fint set från Kappahl, klänning och legging. Hon kommer bli så söt.


Nu sover Elsa gott efter en bra dag med mycket bus, bad och skratt. Vi kollar på Idol och har det gott.


Imorrn väntar en rolig dag, ska på 25-års kalas. Elsa ska vara hos mormor och morfar. Och även vi kommer sova där. Ser verkligen fram emot detta. Inte varje dag man får festa lite.


Nu ska jag återgå till mitt FREDAGSMYS!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar