Kolared

Kolared

16 maj 2010

STOLTA!

Igår eftermiddag var jag slö och uttråkad och la mig på soffan för att vila, men som tur va kom Martin och ville ta med oss ut. Vilket jag var tacksam för för annars hade jag nog blivit liggande där. Det hade slutat regna så vi gav oss ut på en prommenad, när våren kommer beger sig folk ut i sina stuger och ut i trädgården. Så vi stötte på fullt med folk längs vägen. Inget man är van vid här. Men det är roligt.


När vi kom hem tog vi en kopp kaffe här ute. Härligt att kunna sitta ute. Sen av en ren slump som jag gör ibland var att jag gick in och la Elsa på magen, och vad hände då. Jo hon lyfte huvudet. Jag blev helt upprymd och glad i hela kroppen och ropade på Martin att han var tvungen att komma och titta på våran duktiga tjej. Trodde inte att man kunde bli så glad av sånna här framsteg. Men vi är mycket stolta föräldrar! Så en tråkig och regning dag vändes till en ren solskens dag i flera bemärkelser.


 


SDC10496.JPG


 


SDC10497.JPG


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar