Kolared

Kolared

27 maj 2010

Besök hos mormor och shopping!

Igår besökte vi gammel mormor eller rentav mormor, min mormor. Gammel mormor låter så jobbigt att säga och så gammal är hon inte. Blev en prommenad och en lunch ute tillsammans. Var goare väder igår än vad man kunde tro.


Sen var vi hemma i drygt 1 ½ timma innan vi skulle åka igen. Denna gången släppte jag av Elsa och Martin hos Elsas farmor. Medans jag shoppade. Blev en tur till både Kppahl och Lindex. Ny bh, mascara och lite annat, strumpor till Elsa för hennes små fötter växer som bara den. Sen var det den sedvanliga turen till Willys. Innan vi åkte hem från Risäng blev vi bjudna på pannkakor.


Kvällen avslutades framför tv:n och Effterlyst.


Idag ska vi åter en tur till Kinna, måste få klippt min lugg så jag ser vad som händer i omvärden. Så det ska göras idag. Inga mer planer får se vad dagen har att erbjuda!


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar