Kolared

Kolared

28 maj 2010

Dagen började på sämsta sätt!

Dagen började så dåligt som den bara kunde.. jag skulle gå upp och äta frukost framför tv:n. Och där kommer jag med en tallrik yoghurt och en smörgås. Och vad gör jag då? Jo, jag snubblar i trappan och får yoghurt precis överallt. På golvet, på trappan, i håret, kläderna.. ja jag behöver inte fortsätta för ni förstår nog. Men det fick mig att sätta fart här. För då fick jag skura golv.. m.m Ja ja så det kan gå.


Men efter detta kände jag att inget kan bli värre än så här, så det vände helt och jag har haft en toppen dag. Jag och Elsa satte oss i bilen efter vi hade fått i oss lite mat och åkte vi till Kinna för att träffa Camilla och Bobo, men deras underbara lilla tjej sov nästan hela tiden vi var där. Men fick se henne lite innan vi åkte hem. Alltid lika kul att ses.. behöver lite Camilla Energi ibland!  Tack för idag!


Ikväll blir det fredagsmys med taco och "så ska det låta"


Johanna,

2 kommentarer:

  1. Ja du -katastrofer kan se ut på många olika sätt.Jordbävningar, Tsunamis, böldpest, krig, malaria, levercancer........!Åsså yoghurt på golvet!

    SvaraRadera
  2. camilla. bobo & ida29 maj 2010 kl. 00:04

    haha, camilla energi, vad söt du e! Tycker du ger en massa energi o glädje- vi har så roligt ihop :-) Borde ta en utekväll i sommar så får gubbarna vara hemma med barnen. Kram på dig

    SvaraRadera