Kolared

Kolared

3 maj 2010

Dopet gick som en dans...

Allt gick så bra igår på dopet. Och jag som har vart så nervös, men det hade jag ingenting för. Fint väder, en underbar liten tjej som klarade allt bra både i kyrkan och här hemma. Och alla våra nära och kära var med och gjorde denna dagen till en minnesvärd och speciell dag för oss och Elsa. Så inatt har jag sovit gott, har ju vart lite spänningar och nervositet man haft dom sista dagarna. Men igår kväll kunde man varva ner.


Idag är det en ny dag med nya utmaningar. Idag ska jag till doktorn, ska sätta in en p-stav. Lite nervös, men det ska nog gå bra. Elsa ska vara hos min mormor medans jag ska vara där. Så det blir bra.


Johanna.


 


SDC10436.JPG


Hon var så söt i sin dopklänning!


 


SDC10446.JPG


Här sitter Camilla, Ida och Janne. Elsas fantastiska faddrar och våra goda vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar