Kolared

Kolared

12 maj 2010

Nya kläder + städ!

Igår var Elsa hos sin mormor en liten stund medans jag skulle till läkarna. Sen blev jag bjuden på lunch av mamma, blev fisksoppa. GOTT! Detta avlöstes med en timmas prommenad.


Jag har under lägre tid letat efter en fleece-tröja till Elsa, så jag och mamma åkte en snabb sväng in till en affär i Borås där jag fick tag i en fleecetröja, fast i stl 68 + en tröja och body. Var tag 3 betala för 2. Köpte ju även två coola bodys till Elsa på lindex igår. Dom gillar jag verkligen, så nu tvättar jag alla nya kläder så att vi snart kan använda det. På tal om att tvätta så ska här tvättas och dona hela dagen. Har redan hunnit städa toan och skurat lite golv. Men mer ska det bli, för det behövs verkligen!


När martin kommer hem från jobbet ska vi åka ner till Kinna, ska handlas mat och hyras film. Sen blir det att beställa pizza och äta tillsammans med Margareta.


Nu har jag lite kaffepause innan det ska dammsugas och skuras ännu mer golv.'


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar