Kolared

Kolared

22 apr. 2014

Man får passa på!

Idag har jag hunnit med en hel del, och haft orken för det också. Började dagen med att ta prover innan jobbet. Sen slutade jag redan vid 15-tiden så då blev det en tur på byn för att handla och inhandla en ny bh, då min favorit bh gick sönder i helgen. Trodde jag skulle behöva prova halva affären för att hitta en bra. Men jag hittade en på en gång. För är det nått jag hatar så är det att köpa bh, så svårt att hitta nån bra. Men idag lyckades jag!

Sen ikväll har jag hållt på tills nu, man får ju passa på när lusten är framme. Lagde en paj vi ska ha till kvällsmat imorrn, plockat in och ut diskmaskinen, städat Elsas rum, vikt tvätt, dammsugit och röjt undan lite. Så nu sitter jag nöjd i soffan.

Till min glädje blev det jobb hela veckan, så jag ska inte bli sittande här så länge utan komma i säng i tid.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar