Kolared

Kolared

29 apr. 2014

Jobb, go tjej och blommor!

Igår innan jag la mig funderade jag på vad vi skulle göra idag, då jag inte trodde det skulle bli nått jobb. 

Men fel fick jag, hörde att nått ringde imorse. Försökte stänga av då jag trodde det var ett alarm, men det var telefonen som ringde. Så det blev jobb hela dagen ända till 17.30. 

Trots att vi var hemma sent idag då Martin och Elsa åkte till farmor efter dagis, har Elsa vart på bästaste humöret här ikväll. 

Jag ställde mig och lagade mat direkt när vi kom hem vilket idag blev spagetti och köttfärssås. Gott! 

Elsa hann med en kort tur ute innan sängen och hitta ännu mer blommor till sin mamma. Nått Elsa älskar, att just plocka blommor! 


Nu ska jag bara slappa i soffan! Och ladda för morgondagen som kan beskrivas så här.. Jobb, buss, Svenljunga och Valborgs firande! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar