Kolared

Kolared

25 apr. 2014

Jag kan fisa!

Hur mycket ska man dela med sig på sin blogg? Nått jag ofta tänker på, ofta jag struntar i att skriva "sanningen" till hundra eller rättare sagt att jag förfinar visa situationer för att jag vet till stor del vilka mina läsare är. Rätt eller fel? Ja, vad vet jag. Skulle jag blotta mig så som jag ibland tänker och känner kanske jag skulle få ovänner då man kanske inte skulle ha hela historian. Hur som helst så har jag ju tidigare skrivit en del om min sjukdom, så jag tänker fortsätta. Kanske kan hag hjälpa nån. 

Jag har ju nu vart fri från kortison i nån vecka, och det är knappt att jag vågar skriva det men jag mår jätte bra! Men hur kroppen verkligen mår får jag nog svar på måndag då jag ska på läkar besök som har svaren på proverna och som gör den obligatorisk rektoskopin som är mindre kul. Men ett tecken för mig att jag mår bättre är helt klart när jag kan fisa igen! Konstigt men sant. Nu har ni fått mer information än ni igentligen behöver men så ser det ut. 

Jag avslutar med att dela med mig av en härlig kvälls bild utifrån i solen. 


Önskar er alla en fin och trevlig helg! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar