Kolared

Kolared

10 juli 2012

SÄNGEN!

Idag har vi som sagt montert Elsas nya säng, Elsa var mycket otålig och ville att det skulle vara klart med en gång. Så så fort den var klar hoppade hon upp i sängen för att prova.


Ikväll när hon skulle sova i det på "riktigt" gick det bra och jag gjorde dom vanliga rutinerna. Men efter bara 5 minuter började hon stor gråta så jag sprang upp. Hon sa att hon var rädd för "snabbisen" alltså vår såkallade babyvakt. Så jag sköt in den längre in under sängen. Sen satt jag vi sängen och klappade henne tills hon bad mig sätta mig i stolen på andra sidan rummet. Så det gjorde jag, hon somnade ganska snabbt. Men hon märkte direkt när jag ställde mig upp och vaknade direkt. Så jag fick snällt sitta kvar lite längre. Men nu sover hon gott!
MIN STORA TJEJ!


Nu väntar vi bara på det nya påslakarnsetet jag köpt så vi kan byta täcke och kudde också.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar