Kolared

Kolared

3 juli 2012

JORDEBÄR som Elsa säger!

Denna dagen har gått alldeles för fort, har mycket kvar på "to do"-listan men vet ej om jag hinner för jag måste sova också. För klockan ringer tidigt även imorrn. Idag gick jag upp innan 5.

Men när jag slutade idag åkte jag och handlade mat, sen blev det hem snabbt för att hämta min lilla goding som vart hemma med pappa och busat. Och haft sovmorgon till kl 10.00. FUSKISAR! För jag och Elsa skulle möta upp mormor i Skene för att sedan åka och plocka jordgubbar.


Elsa tyckte först det var spännande och började mumsa på jordgubbarna men det vände lika snabbt och blev ganska "jobbigt"..


Så vi gick och kollade på kossorna och hunden som fanns där. Vilket var mycket roligare, sen blev det fika med goda bullar.

En perfekt liten utflykt, som vi säkert kommer göra om snart igen när vi ätit upp våra jordgubbar.


När vi sen kom hem var Elsa i full gång fast att hon var helt slut. Så det fick bli sängen tidigt, för idag har vi inte "hunnit" med att sova middag. Då blir man trött!

Johanna.



1 kommentar:

  1. Jag var oxå där med barnen idag! Underbart väder!

    SvaraRadera